15-04-25 | 22:21 | 3701 | Zeist | Geluid | Komt er weer een overLOEIEN!
EK150 from Amsterdam to Dubai https://fr24.com/UAE150/39e8d42a
Gevolgd door zijn vriendjes
D83639 from Paris to Copenhagen https://fr24.com/NSZ9GY/39e8a811
KL1847 from Amsterdam to Nuremberg https://fr24.com/KLM59F/39e8de43
KL1377 from Amsterdam to Bucharest https://fr24.com/KLM1377/39e8de26
Manmanman, wat is dit waaaaaardeloos zeg! | | 15-04-2025 22:23 |
15-04-25 | 21:35 | 1424 | De Kwakel | Geluid | Overlast Aalsmeerbaan, het begint steeds vroeger in de ochtend en gaat tot steeds later in de avond door. Vliegtuigen starten sneller achter elkaar met een afwisseling recht over de Kwakel of de bocht over Uithoorn. Te veel vliegtuigen om aan te melden als geluidsoverlast omdat elk vliegtuig overlast geeft door het gebrek aan rust. | | 15-04-2025 21:50 |
15-04-25 | 21:40 | 1421 | Uithoorn | Geluid |
Herrrrie, herrrie en nog eens herrie! Slapen is een luxe geworden. Rust? Alleen nog een vage herinnering. Ons huis — ooit een warme, veilige plek voor mijn gezin — voelt nu als een geluidsgevangenis. Een plek waar we niet meer tot onszelf kunnen komen, omdat het lawaai van boven nooit stopt. Wat doe je als zelfs de lucht je niet met rust laat?
Dit is geen tijdelijk probleem. Dit is een patroon dat alleen maar erger wordt. Schiphol blijft groeien, en met elke extra vlucht lijkt er minder ruimte over voor onze stem. Geluidsnormen worden opgerekt of simpelweg genegeerd. En wij, de bewoners, worden weggezet als zeurende ouders of overgevoelige burgers. Maar de feiten zijn glashelder: mijn kinderen slapen slechter, zijn sneller moe, en hebben moeite met concentreren op school. En ik? Ik voel de stress in elke vezel van mijn lijf. | | 15-04-2025 21:41 |
15-04-25 | 21:19 | 1432 | Aalsmeer | Geluid | De overlast is met geen pen te beschrijven. Routes zijn verlegd, er wordt geen hoogte gemaakt en de aantallen zijn mensonterend vanaf een zogenaamde secundaire baan. Dit moet je meemaken en dan denk je: hoe heeft dit zo ver kunnen komen? De baan die de minste intersectie starts zou moeten verwerken vanwege de ligging, heeft er de meeste van alle zes de banen. Omwonenden doen er niet toe. Lang leve operationeel gemak, lang leve de Aalsmeerbaan, lang leve corrupt Den Haag, kort leve de Nederlandse belastingbetaler. Wanneer gaat GGD/RIVM een nieuw onderzoek doen naar ernstig gehinderden? Niet best met de wijziging van de Aalsmeerbaan in PRIMAIR. GERECHTIGHEID GAAT ER KOMEN! DIT WENT NOOIT! | | 15-04-2025 21:21 |
15-04-25 | 21:16 | 3818 | Amersfoort | Geluid | Het gaat hier maar door op de vierde vliegroute Aalsmeer-Hilversum-Amersfoort
Nu weer Tarom naar Boekarest.
KLM Hannover
KLM Berlijn
Air India Delhi
Dat weet in razend tempo, in één generatie, maar een onleefbare planeet gaan, maakt de luchtvaart niks uit. Ze willen groeien en walsen over alles en iedereen heen.
Behalve Barry Madlener, daar komen ze gezellig koffiedrinken voor hun lobby met halve waarheden en pertinente leugens.
Barry mag van mij aan een boom bungelen. | | 15-04-2025 21:20 |