Uitvoerige meldingen

Dit overzicht bevat 392130 uitvoerige meldingen van vliegtuigoverlastmelding vliegoverlast
Klik hier voor een overzicht van alle meldingen.
Datum Tijd Postcode Plaats Oorzaak
22-05-25 21:10 1067 Amsterdam Geluid 98 avonden op rij in de pokkenherrie en niet rustig in je stoel kunnen zitten, niet naar muziek kunnen luisteren, geen goede gesprekken kunnen hebben, geen gasten kunnen uitnodigen: het mag allemaal van onze vliegmaffia in Den Haag onder aanvoering van “onze” minister Madlener. Nota bene illegaal, want zonder de nodige vergunningen opererend, maar wel gedoogd ten kosten van ons belastingbetalers! Extreem milieuvervuilend en inmiddels door de rechter verboden: THEY DON’T GIVE A FLYING F*UCK!!!! 🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻💩💩💩💩💩 22-05-2025 21:18
22-05-25 20:57 1183 Amstelveen Geluid Non stop kolereherrie met giftroep van de Polder, Zwanenburg en Oostbaan privé jets terreur! Waar blijft die rustige zomer voor Amstelveen stelletje Pinokkio’s ? Liegen is non stop doorvliegen! Als de liegtuigindustrie iets roept is altijd het tegenovergestelde altijd waar! MINDER HINDER = MEER HINDER 22-05-2025 20:58
22-05-25 20:56 1432 Aalsmeer Geluid #KLMFAILLIET #MaartenKoopmans #Aalsmeerbaanterreur Trumpgeroffel: (K)LM komt binnen vanuit Oslo. Met max. 88 mega gesubsidieerde overstappers. Konden jullie niet meer overstappers rontselen? Er is geen maatschappelijk draagvlak voor dit ASOCIALE bedrijf. Wij hebben de KLM niet nodig om de wereld te zien. Zeker 345 dagen per jaar lijden (geluid, uitstoot en belasting betalen) voor 20 dagen in het buitenland met de (K)LM (het bedrijf dat mensen mishandelt)? LATER! Het probleem lost zich vanzelf op, want de (K)LM gaat failliet. Gerechtigheid! Beter voor alles en iedereen. Sterkte voor nu! (KL1206 from Oslo to Amsterdam https://fr24.com/KLM1206/3a73e761) (https://www.klm.nl/information/travel-class-extra-options/aircraft-types/embraer-175) 22-05-2025 20:57
22-05-25 20:50 2421 Nieuwkoop Geluid Ik doe maar weer eens een periodemelding bij BAS voor de gehele dag. Want ja, zo was het vandaag. Non stop, maar dan ook echt non stop, landen Aalsmeerbaan. Continue gierende herrie. En tussendoor nog wat stijgers eroverheen. Inmiddels 530 vluchten verder. Kaagbaan wordt vandaag niet gebruikt, en zelfs nu nog niet ruim na 20.20 terwijl dit volgens BAS wel het geval zou zijn. En in de tussentijd wordt er nu in de Tweede Kamer gedebatteerd over stikstof. De premier en de minister van LVVN worden natuurlijk aan de tand gevoeld over stikstof. En er werden nog wat kritische vragen gesteld over de rechtsstaat en of dit kabinet die rechtsstaat wel respecteert. Nou, dan heb nog wel een ideetje waardoor er héél veel problemen in één klap kunnen worden opgelost en in ieder geval die zaken waarover nu wordt gedebatteerd. Ra ra ra wat zou het kunnen zijn? 😅 22-05-2025 20:55
22-05-25 20:43 1432 Aalsmeer Geluid easyJet vanuit ultra-korte afstand bestemming Londen op weg naar de "secundaire" Aalsmeerbaan, op 150 meter boven de Oosteinderweg. En op 3000m komt bovenlangs oo hetzelfde moment richting het zuiden in dezelfde lijn als de Aalsmeerbaan AirFrance naar ultra-korte afstand bestemming Parijs. Opgestegen vanaf de Polderbaan. En de Kaagbaan die kan zogenaamd weer even niet gebruikt worden. BAS zegt: "● Van 20:40 tot 22:10: Landen Kaagbaan (06), starten Polderbaan (36L) en Zwanenburgbaan (36C); ● Van 22:10 tot 07:00: Landen Kaagbaan (06), starten Polderbaan (36L);" en Adriaan doet Aalsmeerbaan. F*CK CORRUPT NEDERLAND! SCHIPHOL=EXIT (https://bezoekbas.nl/project/22-05-2025-baangebruik-vanavond-vannacht-en-morgenochtend-2/) (U28684 from London to Amsterdam https://fr24.com/EZY14LZ/3a73f9cc). (AF1441 from Amsterdam to Paris https://fr24.com/AFR44LX/3a7411d9) 22-05-2025 20:46
22-05-25 20:34 1561 Krommenie Milieu Haast geboden Tweede Kamer vindt stikstofplannen bij lange na niet genoeg: 'Een foppakket' De stikstofplannen van het kabinet zijn bij lange na niet voldoende om Nederland van het stikstofslot te krijgen. Dat vindt veruit een meerderheid van de Tweede Kamer tijdens een groot stikstofdebat. Volgens het kabinet wordt het maatregelenpakket nog verder uitgewerkt, maar het geduld is op in de Kamer. En ook natuurorganisaties, bedrijven, provincies willen snel oplossingen. 'Pakket schiet flink tekort' Drie weken geleden presenteerde verantwoordelijk minister Femke Wiersma (BBB) haar eerste stikstofpakket. Het kabinet wil nieuwe stikstofdoelen voor de landbouw, industrie en het verkeer. Ook gaat volgens het pakket het stelsel van vergunningen op de schop en moeten er trajectcontroles komen op wegen langs stikstofgevoelige natuurgebieden. RTL Nieuws. PS Tip, Trajectcontroles Boven kwetsbaars Natura 2000 zou nog veel effectiever zijn, maar de giga uitstoot van de Nederlandse zware luchtvaartindustrie wordt op alle mogelijke manieren uit de door hen vervuilde onfrisse wind gehouden. 22-05-2025 20:37
22-05-25 19:37 1461 Zuidoostbeemster Anders Vervolg en ontwikkeling na mijn bericht van 08.04 uur. Hoorde zojuist onderweg naar huis een interview ‘met en over vliegveld Lelystad’. Bij deze bevestigt dat het niet om 10000 vluchten gaat. Enkel een begin om daarna te groeien naar minimaal 45000 vluchten. Maak je borst maar nat met nóg een vliegveld midden in het land. Een wandeling op de Veluwe heb ik al jaren niet meer meegemaakt zonder vliegHERRIE. Overijssel, Gelderland, Drenthe, Utrecht, Friesland gaan HERRIE ondervinden. En uiteraard Noord- en Zuid-Holland krijgen ook meer vluchten voor de kiezen. Maar dat is niet zo erg want die ‘onderwoners’ zijn al bijna dood. Mensen in de Flevopolder weten niet wat ze wensen met dan dus dagelijks vluchten op 600 meter en landend. Vooral in de vroege ochtend en namiddag, zegt men. Wat is vroeg ? Vanaf 03.00 uur als Schiphol? Eigenlijk is er nauwelijks nog een stop. Voor je het weet zit je elke dag in de ‘randen van de nacht’ met een stroom van 1 per minuut. Schiphol bepaald wanneer ik slaap of wakker ben. Uitslapen is er nooit bij. Ook niet op zondag! Defensie is luid. Maar geen 7 dagen in de week en geen 24 uur door. Vakantie vluchten gaan dag en nacht door. Medische vluchten en een enkele vracht ( mits een heel stuk stiller gemaakt) oké. Maar vakantie vluchten dag en nacht is belachelijk. Heeft geen enkele noodzaak om miljoenen mensen de nachtrust en ook het leven overdag ziek te maken. Midden NoordHolland van oost naar west gezien, wordt hiermee helemaal kapot gemaakt. Het is in de Beemster /Zeevang even iets rustiger vanwege baanonderhoud en windrichting. Normaliter tussen de 270 tot 430 toestellen per dag. Regelmatig omdat ‘het mag’ ook al op 600 laagte. Zaanstreek tot Alkmaar op het dubbele… Amstelveen e.d. idem. Het is onvoorstelbaar dat enkelingen dit bepalen voor zoveel mensen. Vertrouwen op de politiek doe ik niet. Deze mensen leven blijkbaar op de laatste stille plekjes. En argumenten als banen creëren….. we komen in alle sectoren vele mensen tekort. Dus met Lelystad nog een groter tekort. Ofschoon ik mij afvraag hoeveel mensen daadwerkelijk nodig zijn om de toko te draaien. Zoveel zijn dat er ook niet. Nederland wordt een Hongkong. Vlieg mij maar acuut dood want verhuizen kan ik niet meer betalen. 😭😭😭 22-05-2025 20:15
22-05-25 19:53 1432 Aalsmeer Geluid Steun Stichting Recht op Bescherming tegen Vliegtuighinder (RBV) en geef het door. De staat heeft geen gelijk, laat ze dat dan ook niet krijgen. Help mee, groot of klein – jouw steun doet ertoe! (https://www.beschermingtegenvliegtuighinder.nl/ik-doe-mee/) “De Staat handelt in strijd met het Europese Verdrag voor de Rechten van de Mens door omwonenden van Schiphol geen adequate rechtsbescherming te bieden en hun belangen stelselmatig ondergeschikt te maken aan die van de luchtvaart” Vonnis rechter, 20 maart 2024. De minister zegt druk te zijn met de uitvoering van het vonnis, maar in zijn plannen ontbreekt elk spoor van de ´fair balance´: de afweging tussen hoeveel vliegverkeer Nederland nodig heeft en hoeveel vliegverkeer draaglijk is voor de omwonenden. Dat gaat ten koste van de gezondheid van de omwonenden. En dat laat RBV niet toe. Ook de rechter vindt dat volksgezondheid in het luchtvaartbeleid geen sluitpost mag zijn RBV op weg naar 't hoger beroep “Het gaat er niet om hoeveel vliegtuigen er in onze lucht passen; het gaat erom welke luchtvaart bij ons past” Procederen kost geld. In het hoger beroep staat RBV niet alleen tegenover de Staat maar ook tegenover vele luchtvaartmaatschappijen, Schiphol en IATA. De route naar het hoger beroep wordt daardoor tijdrovender en dus duurder. De advocaten van Prakken-d’Oliveira moeten hun fantastische werk naar behoren kunnen blijven doen. RBV doet een beroep op iedereen die vindt dat een gezonde leefomgeving rond Schiphol weer de norm moet zijn." (https://www.beschermingtegenvliegtuighinder.nl/) 22-05-2025 19:53
22-05-25 19:30 1183 Amstelveen Geluid 🆘🆘🆘 SchipholWatch in beroep tegen nieuw Luchthavenverkeersbesluit🆘🆘🆘 OPROEP!!!! Slachtoffers van de vliegindustrie doneer een mooi bedrag aan schipholwatch om zo de aankomende rechtszaken tegen dit Schiphol te ondersteunen!! Doneer barmhartig en help organisaties die juridisch tegen dit alsmaar wetteloze groeiende Schiphol een juridisch tegengeluid moeten zetten🆘🆘🆘Naar ons omwonenden wordt al decennialang niet omgekeken door Pro-Schiphol politiek Den Haag en worden 24/7 meer en meer vernietigd en vergiftigd☠️! DIT MOET STOPPEN🆘🆘🆘 DONEER🆘🆘🆘 zeg het voort zeg het voort! Help deze rechtszaken ondersteunen anders zijn wij als omwonenden totaal verloren en worden niet gehoord🆘🆘🆘 DONEER🙏 22-05-2025 19:30

Pagina's