Datum en tijdstip start overlast
zaterdag 21 augustus 2021 - 09:50
Oorzaak
Anders
Postcode
1083
Woonplaats
Amsterdam
Omschrijving melding
Beste mensen, Het B.A.S. vermeldt op de site dat er ook deze week weer minder klachten waren. Zij zijn het enige officiele Schiphol Aanspreekpunt voor omwonenden echter zij zijn niet aanspreekbaar! Dus waar kun je met je klachten over geluids of andere hinder terecht. Er stond nog wel een telefoonnummer bij het zogenaamde bewoners " aanspreekpunt" echter daar werd gewoon helemaal niet meer opgenomen. Dit nummer hebben ze zelfs verwijderd waarschijnlijk hun nieuwe " zeer efficiente" manager. Maar waar kunnen wij nu terecht? De enige optie is nog " inloggen" op hun niet transparante site. Echter wat nu als je inlogt om te klagen over bijv de inzet van ik noem maar weer opnieuw de Bulderbaan en het bekende gebulder? Maar je apparaat loopt vast in de site? Dan kun je geen hinder melden. Hetzelfde geldt voor mensen die geen internet hebben of er niet zo handig in zijn. Telefonisch is het B.A.S. niet te bereiken! De medewerkers zitten volledig verborgen achter hun beeldscherm. En er wordt keurig op de site vermeldt dat er ook deze week de week van 16 Augustus weer minder klachten waren. Aldus de enige officiele zo goed als onbereikbare onaanspreekbare Aanspreekpunt. Ofwel het Bewoners Alleen Digitaal via een ingewikkelde niet transparante site Moeilijk en Telefonisch Volledig Onbereikbare Niet Aanspreekpunt. Er zijn steeds minder klagers over geluids of andere hinder, maar is dat vreemd als je voor velen zo goed als onbereikbaar bent ook bij zeer ernstige overlast?