Datum | Tijd | Postcode | Plaats | Oorzaak | Melding | Ingezonden | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
10-06-24 | 12:02 | 3984 | Odijk | Geluid | AC842 met idioot veel lawaai | 10-06-2024 12:02 | |
10-06-24 | 11:47 | 3708 | Zeist | Geluid | Geluidsoverlast vliegtuig | 10-06-2024 11:47 | |
10-06-24 | 11:29 | 1403 | Bussum | Geluid | Vliegherrie | 10-06-2024 11:29 | |
10-06-24 | 10:54 | 5524 | Steensel | Geluid | Geluidsoverlast | 10-06-2024 10:54 | |
10-06-24 | 10:54 | 3455 | Haarzuilens | Geluid | Vliegtuig lawaai | 10-06-2024 10:54 | |
10-06-24 | 10:22 | 1403 | Bussum | Geluid | Vliegherrie | 10-06-2024 10:23 | |
10-06-24 | 10:00 | 1403 | Bussum | Geluid | Vliegherrie | 10-06-2024 10:00 | |
10-06-24 | 10:00 | 1403 | Bussum | Geluid | Vliegherrie | 10-06-2024 10:00 | |
10-06-24 | 09:59 | 1403 | Bussum | Geluid | Vliegherrie | 10-06-2024 10:00 | |
10-06-24 | 09:30 | 1075 | Amsterdam | Geluid | Net weer 2 uur continu landen op Oostbaan maar op BAS site bij baangebruik zoals zo vaak niet terug te vinden! En dan straks 4 maanden lang??? Waar blijft de gemeente hierover, ook zoals zo vaak oorverdovend stil? | 10-06-2024 09:33 | |
10-06-24 | 09:29 | 3732 | De Bilt | Geluid | 09:29 vliegtuig laag over gevlogen | 10-06-2024 09:30 | |
10-06-24 | 09:20 | 5524 | Steensel | Geluid | Geluidsoverlast | 10-06-2024 09:20 | |
10-06-24 | 09:11 | 5524 | Steensel | Geluid | Geluidsoverlast | 10-06-2024 09:11 | |
10-06-24 | 09:06 | 8077 | Hulshorst | Geluid | Geluidsoverlast veroorzaakt door overvliegend vliegtuig | 10-06-2024 09:06 | |
10-06-24 | 09:00 | 5524 | Steensel | Geluid | Geluidsoverlast | 10-06-2024 09:01 | |
10-06-24 | 09:00 | 5524 | Steensel | Geluid | Geluidsoverlast | 10-06-2024 09:00 | |
10-06-24 | 09:00 | 3705 | Zeist | Geluid | Geluidsoverlast vliegtuig | 10-06-2024 09:00 | |
10-06-24 | 08:50 | 3984 | Odijk | Geluid | KL1815 | 10-06-2024 08:50 | |
10-06-24 | 08:15 | 3705 | Zeist | Geluid | Geluidsoverlast vliegtuig | 10-06-2024 08:15 | |
10-06-24 | 07:04 | 5524 | Steensel | Geluid | Geluidsoverlast | 10-06-2024 08:13 |