Datum | Tijd | Postcode | Plaats | Oorzaak | Value | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
03-12-24 | 11:02 | 3043 | Rotterdam | Veiligheid | Vlucht uit Londen probeert eerst te landen vanuit Oosten en maakt doorstart om vervolgens vanuit westen te landen. De zoveelste doorstart op dit te kleine vliegveldje met deze te grote toestellen !! | 03-12-2024 11:03 | |
03-12-24 | 10:12 | 3043 | Rotterdam | Veiligheid | PH-EYE komt met 150 meter vol gas schuin en met veel kabaal over de woonwijk. Alsof je naast een zaagtafel staat en oorkappen vereist zijn, zo'n geluid. Men wordt steeds asocialer vanaf RTHA.., totdat zich er één in een huis boort, wat ik niet hoop. Maar met deze stunten is de vraag nog steeds eerder wanneer dan 'of'. | 03-12-2024 10:14 | |
03-12-24 | 07:38 | 3053 | Rotterdam | Geluid | Binnenshuis | 03-12-2024 07:38 | |
03-12-24 | 07:31 | 3053 | Rotterdam | Geluid | Binnenshuis | 03-12-2024 07:31 | |
03-12-24 | 07:04 | 3053 | Rotterdam | Geluid | Binnenshuis | 03-12-2024 07:04 | |
03-12-24 | 07:00 | 3053 | Rotterdam | Geluid | Binnenshuis | 03-12-2024 07:01 | |
02-12-24 | 07:57 | 3053 | Rotterdam | Geluid | Binnenshuis | 02-12-2024 07:58 | |
02-12-24 | 07:36 | 3053 | Rotterdam | Geluid | Binnenshuis | 02-12-2024 07:36 | |
02-12-24 | 07:08 | 3053 | Rotterdam | Geluid | Binnenshuis | 02-12-2024 07:08 | |
02-12-24 | 07:01 | 3053 | Rotterdam | Geluid | Binnenshuis | 02-12-2024 07:02 | |
01-12-24 | 11:50 | 3043 | Rotterdam | Geluid | En weer... bromvliegtuigen met doordringend irritant gebler en gebrom. Achter elkaar de rondjes vliegende met steeds weer vol gas om op te stijgen en de bocht door te gaan, alsof je bij een racecircuit staat of een stuntshow. Een minuut lang voorzijde huis en een minuut lang achterzijde huis x 20 officieel, maar sinds circa 08:30 is het al bijna een continu gebrom en tel ik de minuten aan herrie al voorbij de 100. Het geluid van een windmolen is er niets bij, maar met die overlast is elke (lokale) politiek druk mee. Dijkwegen worden door lokale politiek afgesloten als deze bij mooi weer vol loopt. Geluidsflitspalen worden geplaatst omdat (de politiek zelf) graag rustig op een terrasje wilt kunnen zitten. Zondag (rustdag) en eigenlijk elke dag, mogen de omwonenden van RTHA ondertusen 24x7 genieten van vergelijkbare stoplichtracers en moeten zij zich terugtrekken in huis met ramen en deuren gesloten. Een situatie die de veiligheidsregio eigenlijk alleen gebruikt bij rampen. Heel RTHA is dus voor de omwonenden werkelijk een ramp !! | 01-12-2024 12:08 | |
30-11-24 | 18:50 | 3053 | Rotterdam | Geluid | Binenshuis | 30-11-2024 18:50 | |
30-11-24 | 13:14 | 3043 | Rotterdam | Geluid | Sportvliegtuigenterreur ! Er zijn er deze ochtend al 20 vertrokken met als gevolg : 1 minuut aan de voorzijde van mijn huis doordringend irritant luid gebler, waarbij pieken van 82DB(a) geen uitzondering meer zijn. Daarna nog 1 minuut aan de achterzijde van mijn huis. Daarna rondjes vliegen, waarbij een landing/start zogenaamd niet telt als vliegbeweging, maar ik wel opnieuw 2 minuten herrie krijg. Hier komt opvolgend de commerciele vakantiepret ook nog eens overheen. Van de 36 vertrokken vluchten al ruim 80 keer overlast en nog niet eens op de helft van de luchtvaartdag (07:00-23:00). De naam Schiphel doet zijn eer aan, ook op RTHA ! | 30-11-2024 13:23 | |
30-11-24 | 07:25 | 3053 | Rotterdam | Geluid | Slaapverstoring | 30-11-2024 08:17 | |
30-11-24 | 07:15 | 3053 | Rotterdam | Geluid | Slaapverstoring | 30-11-2024 08:12 | |
29-11-24 | 21:11 | 3053 | Rotterdam | Geluid | Binnenshuis | 29-11-2024 21:11 | |
29-11-24 | 18:01 | 3053 | Rotterdam | Geluid | Binnenshuis | 29-11-2024 18:01 | |
29-11-24 | 17:51 | 3053 | Rotterdam | Geluid | Binnenshuis | 29-11-2024 17:51 | |
28-11-24 | 20:31 | 3053 | Rotterdam | Geluid | Binnenshuis | 28-11-2024 20:32 | |
28-11-24 | 19:15 | 3051 | Rotterdam | Geluid | Vanochtend vroeg rond 7 uur was het weer een herrie van jewelste vanaf RTHA. Dacht nog even melding te maken via: https://rtm.flighttracking.casper.aero/ Maar die ligt er al weer even uit ... Wat is dat toch?!? | 28-11-2024 19:16 |