21-04-25 | 23:26 | 1183 | Amstelveen | Geluid | Nu stil. Hele paas last van vliegtuig. Klap op de vuurpijl was deze avond. Uiteindelijk op staat na de waanzin. Smerige stank van Schiphol. Wat was het nou motor olie met pfas toch? Seriously donder op. | | 21-04-2025 23:28 |
21-04-25 | 21:34 | 1183 | Amstelveen | Geluid | Herrie | | 21-04-2025 21:34 |
21-04-25 | 21:17 | 1183 | Amstelveen | Geluid | Pokkenherrie met zeer verontrustende giftige uitstoot! Dank je wel Politiek Den Haag jullie zijn er echt voor het volk! Jullie weten ons alleen te vinden als wij weer als stemvee mogen opdraven! | | 21-04-2025 21:19 |
21-04-25 | 20:51 | 1182 | Amstelveen | Geluid | Misbruik buitenveldertbaan gaat door. Nog even de limieten volvliegen. Er is toch niemand die er wat van zegt. | | 21-04-2025 20:52 |
21-04-25 | 20:38 | 1183 | Amstelveen | Geluid | Door Gemakzucht van het wetteloze LVNL knalt men lievelingetje de Buitenveldertbaan te vaak teveel te lang open! Advocaat Bénédicte Ficq na de overwinning stop de nachtvluchten graag doorpakken want overdag worden wij ook ernstig in ons woongenot, leefgebied, giftige uitstoot met pokkenherrie bedreigt! Leugenaar SchipHEL moet drastisch krimpen! | | 21-04-2025 20:38 |
21-04-25 | 20:35 | 1183 | Amstelveen | Geluid | ☠️BUITENVELDERTBAAN☠️ | | 21-04-2025 20:35 |
21-04-25 | 20:27 | 1183 | Amstelveen | Geluid | Meer vluchten met de grootste mythe stiller en schoner vliegen! Daar zetten de leugenaars op in met de bekende KLM sjoemel software berekeningen! Men wil doorvliegen met levensgevaarlijke volgetankte btw vrije kerosine vliegtuigen die ze dag en nacht over onze levens laten doordenderen! Politiek Den Haag faciliteerde werkelijk alles voor deze omwonenden en klimaat vernietigers. Waar zal de KLM, Transavia, Tui, corendon etc zich druk om maken? | | 21-04-2025 20:32 |
21-04-25 | 20:20 | 1183 | Amstelveen | Geluid | Leugens over windrichtingen - Leugens over uitstoot - leugens over klimaatvernietiging - leugens over vliegbewegingen - leugens over greenwashing - leugens over omwonende - leugens over PFAS - leugens over geluid - leugens over veiligheid - leugens over economische bijdrage - leugens over BAS - leugens over maatschappelijk verantwoord ondernemen - leugens over samenwerking/overleg met omwonenden - leugens over stiller en schoner vliegen - leugens over duurzaamheid - leugens over doelstellingen - leugens over beleid - leugens leugens leugens werkelijk over alles…….de Liegtuigindustrie is een grote LEUGEN🫵🏻 JULLIE MOETEN DRASTISCH KRIMPEN EN DIT IS GEEN LEUGEN👊🏻 | | 21-04-2025 20:21 |
21-04-25 | 20:12 | 1183 | Amstelveen | Geluid | 130km op de snelwegen is een ernstige verhoging van de stikstofuitstoot en zo halen wij als Nederland de klimaatdoelen niet! Dit hoor je de linkse partijen uit alle hoeken roepen. Die zelfde linkse partijen kijken WEER moedwillig weg als het gaat over de allergrootste stikstofuitstoot gigant van Nederland Schiphol! Gevalletje met twee maten meten….snapt u het nog?? | | 21-04-2025 20:12 |
21-04-25 | 18:18 | 1183 | Amstelveen | Geluid | BAS is heer en meester in afwimpeltechniek! Men heeft werkelijk niets met schrijnende, emotionele maar vooral wanhopige meldingen van omwonenden! Men stuurt iedere klacht harteloos met veel voldoening richting kluitje het riet of het gouden oortje in! Men geeft de indruk voor de omwonenden te zijn….uiteraard is dit een groot misverstand! Als de vliegindustrie wat roept is altijd het tegenovergestelde waar! Op de BAS website staan ook continue misleidende mededeling qua baaninzet, windrichtingen, tijdsduur baaninzet en houd gewoonweg informatie achter! Bas is onderdeel van de vliegindustrie de zelfde industrie heeft deze stichting in 2007 in het leven geroepen! Bas speelt daardoor vanzelfsprekend onder een hoedje en houd met schiphollen de vliegindustrie met gemak uit de wind! Melden bij dit gouden oortje heeft bijna geen zin! Men is een groot misleider in optima forma en heeft niets met omwonenden! BAS speelt een vals spel! | | 21-04-2025 18:19 |
21-04-25 | 18:14 | 1183 | Amstelveen | Geluid | KLM huurt een batterij peperdure zuidas advocaten in om krimp tegen te gaan! Maakt niet uit wat deze zuidas advocaten kosten door de vele staatskas vrijstellingen klotst het geld tegen de plinten aan. Om deze krimp tegen te gaan is werkelijk alles geoorloofd en zet men in met de allergrootste mythe van de eeuw, stiller en schoner vliegen om vernietigend door te vliegen! Dit onderbouwen de advocaten met de welbekende sjoemel misleidende eigen software berekening van de KLM! Gevalletje de slager KLM keurt zijn eigen vlees maar al te goed! KLM wil maar één ding zonder enige schaamte of verantwoording eist men de totale vernietiging van omwonenden op! De blauwe Fabel heeft helemaal niets met omwonenden! Blijven schiphollen ten kosten van alles en iedereen! | | 21-04-2025 18:14 |
21-04-25 | 18:11 | 1183 | Amstelveen | Geluid | Koning Schiphol heeft Amstelveen gebombardeerd tot de HEL OP AARDE! | | 21-04-2025 18:11 |
21-04-25 | 18:07 | 1183 | Amstelveen | Geluid | ☠️POLDERBAAN☠️ | | 21-04-2025 18:08 |
21-04-25 | 17:38 | 1182 | Amstelveen | Geluid | Misbruik Buitenveldertbaan, de smoezendoos is weer open. Lekker makkelijk. Maar weer op de hele avond tot 23 00h rekenen. | | 21-04-2025 17:39 |
21-04-25 | 13:36 | 1183 | Amstelveen | Geluid | Liegen en bedriegen zit de luchthaven Schiphol met de Nederlandse vliegmaatschappijen met de politiek in het bloed, net als manipuleren, schofferen en traineren de vliegtuigindustrie is een meester in misleiding. Dus het is niet zo raar dat er onrust is ontstaan na de bekendmaking van de plannen voor een vierde aanvliegroute, die over delen van Gelderland en Utrecht voert. Minister Mark Harbers van Infrastructuur en Waterstaat verklaarde dat het gaat om het ‘eerlijker verdelen’ van de overlast over Nederland, beperking van het lawaai en vermindering van de CO2-uitstoot ja u leest het goed het verminderen van CO2🤥Dit is vliegtuigindustrie taal die de bewindslieden van het dossier-Schiphol vloeiend dienen te spreken doe je dit niet dan is het al snel functie elders! Deze taal moet men spreken voor de onbeperkte verdere uitbouw van Nederland tot één grote aanvliegroute en vertrekroute In het Schiphols is de ware betekenis altijd het tegenoverstelde van wat er staat. Als Schiphol beweert dat de luchthaven ‘van belang is voor onze welvaart en ons welzijn’ staat er feitelijk – behalve een aantoonbare leugen en een bewijsbare onwaarheid – dat welvaart, omwonende en welzijn al decennialang het bedrijf aan de reet zal roesten en dat alles moet wijken voor winst. Wanneer Schiphol zegt ‘zich onverminderd in te zetten voor minder herrie en minder uitstoot’, betekent dat dat er maar één groot doel is: ongelimiteerde groei naar 600.000 - 800.000 vliegbewegingen met 24/7 non stop 6 primaire banen tot Schiphol ’s werelds grootste luchthaven te maken! In zijn pleidooi voor een nieuw luchthavenverkeersbesluit, waarin vanaf 2027 niet langer het aantal vliegbewegingen zou moeten tellen maar de totale milieubelasting – een recept dat wederom is bedoeld om groei mogelijk te maken – zegt het bedrijf dat het ‘belangrijk is dat er een nieuw systeem komt dat omwonenden beschermt en perspectief biedt voor de luchthavensector’. Dat perspectief is groei, groei, groei, en dat ‘beschermen van de omwonenden’ komt uit de grote duim van een handige misleidende tekstschrijver het betekent wederom helemaal niets. De omwonenden laten Schiphol, politiek en de Nederlandse vliegmaatschappijen al jarenlang volslagen koud, hoewel het bedrijf er, geheel in de hierboven beschreven traditie van voortdurende misleiding, alles aan doet een indruk van betrokkenheid te wekken. Schiphol is voor bijna 70 procent eigendom van de Nederlandse staat die nu door groot vliegtuigfan PVV Madlener geleid wordt die gaat voor ongelimiteerde groei voor de luchthaven Schiphol! 20 procent is gemeente Amsterdam aandeelhouder! U weet wel de gemeente van de milieu en uitsootvrije zone, 30km/pu, gescheiden afval en stookadvies, weren diesels en bootjes etc etc! Dat maakt het gedrag van het bedrijf des te onverklaarbaarder. De Nederlandse overheid besteedt miljarden aan de bestrijding van de klimaatcrisis en de beperking van de stikstofuitstoot, maar intussen is Schiphol door behendig gegoochel met sjoemel software van de tweede plaats op de RIVM-lijst van grootste stikstofuitstoters op een plek buiten de top-3000 beland. Dit is op zijn zachts gezegd zeer opmerkelijk en riekt naar vakkundig valsspelen ondertussen is Schiphol het Palermo van de Haarlemmermeer! Amsterdam gemeenteraad is in meerderheid een links-progressieve stad: hoe dat is te rijmen met het losgeslagen neoliberale gedrag van ‘hun’ Schiphol, dat elke verantwoordelijkheid voor de klimaat- en stikstofcrisis afwijst, is een groot mysterie! Waarschijnlijk is Gemeenteraad van Amsterdam ‘geschiphold’ – belazerd waar ze bij stonden – en is de machtige Schiphollobby andermaal succesvol geweest. En heeft deze vliegindustrie lobby alle omringende gemeentes, provincies, bestuurders, instanties en Den Haag al heel diep in de broekzak zitten! En als je tegen bent of kritisch dan krijg je een batterij aan zuidas advocaten tegenover je en moet je snel ophoepelen of men maakt je functioneren onmogelijk! De vierde aanvliegroute – die 20 procent van de dalende vluchten naar Schiphol moet accomoderen – trekt straks een spoor van lawaai en vervuiling over midden-Nederland. Na 2027, als Schiphols obsessieve groeidrang weer vrij baan krijgt dankzij de heilige mythe van ‘schonere en stillere vliegtuigen en Schiphols bedrevenheid in manipulatie van de overlastcijfers, kan de groei op vier in plaats van drie routes plaatsvinden. (Schiphols: ‘We hebben meer vluchten met minder vervuilende vliegtuigen nodig en om die te kunnen betalen is groei noodzakelijk’). Met deze groei gaat men met een groot misleidend verhaal Lelystad snel openen! Zodat ondertussen 70% van de provincies van Nederland worden meegezogen in de liegtuigindustrie en 24/7 in de ellende zitten! Uiteindelijk zal het inzicht doorbreken dat Schiphol een volstrekt onhoudbare status quo verdedigt. Maar tot die tijd is het allemaal om gek van te worden! | | 21-04-2025 13:37 |
21-04-25 | 13:27 | 1183 | Amstelveen | Geluid | Extreme drukte boven ons hoofd de giftige uitstoot komt met bakken naar beneden! Hier op de grond gelden hele andere regels dan in de lucht! SNAPT U HET NOG! Vrijstaat Schiphol “gefaciliteerd door politiek Den Haag” mag 24/7 doorgaan met de boel blijven uitstoten en vernietigen! En hierbeneden bij ons 30km, milieuzones, stookwijzer, weren van benzine/diesel bootjes , uitstootvrije zones, weren van diesels, Electrische rijden, afval scheiden etc etc het help allemaal niks het gif komt van de duizenden gifbakken per dag met enorme hoeveelheden naar beneden! Vrijstaat Schiphol☠️l mag gewoon doorgaan met vernietigen van politiek Den Haag het zal ze echt aan de reet roesten! | | 21-04-2025 13:28 |
21-04-25 | 09:13 | 1183 | Amstelveen | Geluid | ☠️AALSMEERBAAN☠️ | | 21-04-2025 09:14 |
21-04-25 | 08:01 | 1183 | Amstelveen | Geluid | Je moet je echt kapot schamen als je nu nog een zelfingenomen over de paard getild, emphatiloze, walgelijk pilootje, stewardess of werkzaam bent voor KLM, Transavia, Tui, Corendon, privéjets, LVNL, BAS, PVV, VVD, Gouden Oor, Schiphol, Schipholgroep, politiek Den Haag, gemeente, provincie, bestuurders, instanties en leveranciers eigenlijk alles en iedereen die te maken heeft met de allesvernietigende vliegindustrie! jullie werken moedwillig non stop 24/7 mee aan het vernietigen van omwonende/mens, klimaat en milieu☠️⚰️ Het kan en het mag decennialang worden jullie maximaal gefaciliteerd, gepamperd, belasting vrijstellingen en op de troon geplaatst door Politiek Den Haag! PAK DE VERNIETIGERS HARD AAN! DIT MOET STOPPEN! | | 21-04-2025 08:01 |
21-04-25 | 07:57 | 1183 | Amstelveen | Geluid | Wat is de real deal van KLM? Wat zit er echt achter de spotgoedkope vluchten van KLM? En hoe zit het met al die ultrakorte vluchten? Dit is de real deal. De luchtvaart betaalt geen eerlijke prijs. Terwijl bedrijven in andere sectoren belast worden op hun gebruik van fossiele brandstoffen, en burgers voor water uit de kraan, groente en fruit, is internationale luchtvaartbrandstof (kerosine) vrijgesteld van belastingen. Bovendien betaal je geen btw op een vliegticket. Overstappers betalen zelfs helemaal geen vliegbelasting. De belastingvoordelen ontmoedigen mensen om voor de duurzame optie te kiezen, maar dat is niet het enige probleem. Ook bedrijven zijn minder geneigd te investeren in schonere opties, vanwege de oneerlijke concurrentie. Voor een trein betaal je wel btw. Daardoor is vliegen relatief goedkoop, terwijl vliegen meer dan 80 keer schadelijker kan zijn voor het klimaat dan een trein. De real deal is dat de samenleving de kosten draagt voor goedkope vluchten. Daarmee houden wij de winst van de luchtvaart kunstmatig hoog. De luchtvaart betaalt geen belasting én betaalt niet voor de klimaatschade door zijn vluchten. KLM zegt van alles over duurzaamheid. Maar uit onderzoek van de Hogeschool van Breda blijkt dat de luchtvaartmaatschappij 6% meer gaat uitstoten in 2030, terwijl de helft minder uitstoot nodig is om klimaatdoelen te halen. De luchtvaartmaatschappij ligt op ramkoers met klimaatdoelen. Zelfs met innovatie zoals de nieuwe vliegtuigen of ‘duurzame’ brandstof. Hoewel de nieuwe KLM-vliegtuigen in bepaalde opzichten duurzamer zijn, wordt dit effect tenietgedaan door de toename van het totaal aantal vluchten. Ofwel, onderaan de streep meer uitstoot. Hetzelfde geldt voor duurzame brandstof. Alternatieve brandstoffen zijn ofwel biobrandstoffen of synthetische brandstoffen. Beide brengen de uitstoot niet naar 0, en brengen ook risico’s met zich mee. Zo kunnen biobrandstoffen leiden tot ontbossing, en zijn synthetische brandstoffen enorm energie-intensief om te maken. De planeet heeft dus niets aan die ‘innovatie’. De real deal? De enige manier om duurzamer te vliegen is minder te vliegen. CONCLUSIE: KLM IS EEN MEESTER IN MISLEIDEN! | | 21-04-2025 07:57 |
21-04-25 | 07:52 | 1183 | Amstelveen | Geluid | Politiek Den Haag minister Barry Madlener met al zijn pro-Schiphol minister voorgangers van CDA, PVDA, D66, VVD en ambtenaren van ministerie verkeer en infrastructuur: laat alle omwonenden maar doodvallen er is 0,0 compassie wij kiezen decennialang unaniem voor de vliegindustrie en alles moet daar voor wijken! In Den Haag daar zit al decennialang het grote probleem! Den Haag draagt de vliegindustrie een warm hart toe, daardoor worden wij 24/7 finaal de afgrond ingetrapt met de dood en verderf sjoemel industrie! Schiphol is moedwillig tot een megalomaan, giftig, chemisch met non-stop pokkenherrie kunnen uitgroeien naar een levensgevaarlijk gezwel middenin dichtbevolkt groot randstadgebied! Er is een regio groter dan 100km2 toegeëigende die men 24/7 vervuild, PFAS, chemische vernietigd met door merg en been pokkenherrie het is een groot oorlogsgebied het is ontluisterd! Werkelijk geen een bestuurder, gemeente, of provincie van dit land geeft hier iets om, het laat men volslagen koud het zal ze echt aan de reet roesten of kijken weg en houden dit moedwillig onder de pet! Waar zal Schiphol, LVNL, KLM, Transavia, Tui, Corendon, privéjets etc zich druk om maken? Verwoestend groeiend doorvliegen met hoofdsponsor de belastingbetaler en pro-Schiphol politiek die bewust deze sector zonder enige regelgeving instandhoud en zijn vernietigende gang maar laat gaan. Daar weten de vliegmaatschappijen met mevrouw Pinokkio Rintel voorop uiteraard met permanente misleiding wel raad mee! Met de mythe stiller en schoner vliegen probeert de blauwe fabel ons alweer op het verkeerde been te zetten! Bewust Schiphollen met deKLM sjoemel software berekeningen is het credo ten kosten van miljoenen omwonenden, klimaat, milieu, voedselketen, oppervlaktewater en de staatskas! | | 21-04-2025 07:52 |