Meldingen Gemeente Aalsmeer

Toont 1 - 20 van 23899 meldingen uit de gemeente Aalsmeer.
Datum Tijd Postcode Plaats Oorzaak Value
01-07-25 13:09 1432 Aalsmeer Geluid #GidoOudeKotte: mensenrechten schendingen en mishandeling in Aalsmeer Nieuw-Oosteinde. Bedankt voor de goede zorgen. Wat spookt u uit op dat gemeentehuis? Middels ons belastinggeld! 💩 01-07-2025 13:09
01-07-25 12:57 1432 Aalsmeer Geluid Dikke mensenrechten schendingen en mishandeling in Aalsmeer Nieuw-Oosteinde. Iedereen die hiervoor verantwoordelijk is/die dit niet wil stoppen. Dikke 🖕, maar echt een heel dikke 🖕! Jullie probleem kan niet ons probleem zijn. Tijdens corona was WHO heilig, maar nu? F*CKING ASOCIAAL LAND!!! F*CK YOU!!! 01-07-2025 12:59
01-07-25 12:28 1432 Aalsmeer Geluid Is de heer Gido Oude Kotte een 'goede' baan binnen de overheid in het vooruitzicht gesteld als hij zorgt dat de gemeente Aalsmeer Schiphol niet in de weg zit? Of krijgt hij gratis KLM/Transavia tickets/upgrades? Als hij niet optreedt tegen wat hier gebeurt dan is het overduidelijk. OVERDUIDELIJK! En hij had het ook zichtbaar zwaar toen Bénédicte Ficq ging spreken en zich richtte tot de decentrale overheid. Met aanvullend insprekers met emotionele berichten. Gido Oude Kotte, nog wel een zoon van een priester. Voor wat het blijkbaar waard is. Iedereen weet dat wat hier gebeurt niet door de beugel kan. Door deze Burgemeester gaat heel de gemeente Aalsmeer naar de knoppen. Grenzen zijn overschreden. Nederland is heel diep gezonken. Er moet een parlementaire enquête komen naar Schiphol. 💩 HET STINKT GIGANTISCH 💩 SHAME ON YOU! Gerechtigheid gaat er komen. Er volgen nog wat rechtszaken, veel extra werk voor de overheid (centraal en decentraal) en demonstraties. 01-07-2025 12:29
01-07-25 12:12 1432 Aalsmeer Geluid Wie nog gelooft in het Schiphol sprookje, het grootste leugen van Nederland, roep ik op om naar Aalsmeer Oost/Nieuw-Oosteinde te komen. Permanente mensenrechten schendingen en mishandeling. Er liggen woonkernen direct achter de Aalsmeerbaan en Schiphol-Oostbaan. IS DAAR IEMAND? DIKKE 🖕 🍌 BANANEN REPUBLIEK 🍌 01-07-2025 12:14
01-07-25 12:04 1432 Aalsmeer Geluid 'K'LM is bezig met het uitroeien van de Nederlandse bevolking en dat begint in Aalsmeer met de mensonterende Aalsmeerbaan. Waar is de overheid die ons moet beschermen? 'K'LM is er niet voor de Nederlanders. Voor de harde waarheid (+ mega uitstoot) zie: https://project.sensornet.nl/project/aalsmeer/ 01-07-2025 12:06
01-07-25 11:49 1432 Aalsmeer Geluid WHO? What? Who? Het 'leven' in Aalsmeer is van 7.40u tot 9.20u (met overlast Schiphol-Oostbaan!), 18.00u tot 20.40u (met overlast Schiphol-Oostbaan) en van 22.30u tot 7.00u. Met in de nacht overlast Zwanenburgbaan en Kaagbaan. Mensonterende situatie tijdens de dag met de Aalsmeerbaan en Schiphol-Oostbaan. Onacceptabel! De impact is zo heftig vanwege de ligging van de woonkernen ten opzichte van deze banen en de hoeveelheid vluchten. "Maximum piekwaarde. Een gevoelig advies is dat de Hoge Gezondheidsraad van België zegt dat vliegroutes voortaan zo moeten worden ingepland dat niemand meer last heeft van piekniveaus die boven de 60 dB(A) uitkomen. Extra aandacht moet daarbij uitgaan naar de ligging van scholen. Kinderen blijken namelijk extra gevoelig en lopen al gauw maanden leerachterstand op. “Dat lijkt niet zoveel, maar heeft directe invloed op het verdere verloop van hun loopbaan.” In ons land komt de piekwaarde van overvliegende toestellen vaak boven de 80 dB uit. Dat is onder meer het geval in Aalsmeer en Amstelveen. Volgens het Belgische onderzoek is dat ronduit onverantwoord." (https://schipholwatch.nl/2025/06/13/drie-deskundigen-bij-mrs-meeting-actie-in-plaats-van-meer-onderzoek/) 01-07-2025 11:50
01-07-25 11:43 1432 Aalsmeer Geluid Overlast van de Aalsmeerbaan en Schiphol-Oostbaan? Aan iedereen: schrijf de zorgzame gemeente Aalsmeer aan ([email protected]; [email protected]). Zodat zij er net zo ziek van worden als wij. En nee laat je niet doorverwijzen naar BAS en de Commissie Luchtvaartzaken (waarbij de Burgemeester portefeuillehouder Schiphol is, onderdeel van het Schiphollen). En nee we hebben niet overlast vanwege onderhoud aan een baan (is ook onderdeel van het Schiphollen). De Gemeente heeft de taak om de gezondheid van de burgers te beschermen/bevorderen. Het enige wat de Gemeente doet is praten, praten en praten. En nog meer gasten uitnodigen in het kader van pappen en nathouden. Daarnaast verzamelen ze ook al jaren data omtrent geluidsoverlast via SensorNet, maar klein detail, dit wordt alleen niet geanalyseerd en geëscaleerd. Bescherming? 0 Het lijkt op het verhaal van TATA Steel. WIJ EISEN BESCHERMING TEGEN DEZE MENSONTERENDE SITUATIE! Dikke 🖕 voor LVNL, Den Haag en de gemeente Aalsmeer! 01-07-2025 11:43
01-07-25 11:26 1432 Aalsmeer Anders “Bij dit soort mensen staan de eurotekens in de ogen’ Marnix Fruitema betoogt dat elke vlucht minder op Schiphol slecht is voor Amsterdam (https://www.parool.nl/columns-opinie/opinie-gemeenteraad-denkt-niet-aan-alle-amsterdammers-die-met-veel-plezier-gebruikmaken-van-schiphol~b1db0005/): ‘Ondoordacht en verontrustend’ (Het Parool, maandag 30 juni). Zo’n uitspraak past natuurlijk bij een belangenbehartiger voor de luchtvaartmaatschappijen. Bij dit soort mensen staan de eurotekens in de ogen, daar zijn ze voor aangenomen. Groei betekent voor een topman meer geld verdienen. Met een paar valse argumenten erbij lijkt het of hij het beste voorheeft met de stad. Er is al vaker aangetoond dat een grote luchthaven geen positief effect heeft op de werkgelegenheid. Zelfs halvering zal nauwelijks invloed hebben op het vestigingsklimaat. Zolang iedereen die hier moet zijn er kan komen en de mensen die hier wonen overal naartoe kunnen, is er geen economische schade. En dat kan dus zeker nog steeds met 400.000 vluchten. Niemand zegt dat Schiphol moet sluiten, zelfs de meest fanatieke bewonersgroepen niet. Overigens zal het bedrijfsleven blij zijn met overtollig luchtvaartpersoneel. Het is ondoordacht om geen rekening te houden met mensen. Geluidsoverlast, gezondheid, natuur, klimaat, veiligheid en mogelijkheden om te bouwen en te recreëren: iets stillere vliegtuigen helpen niet, zeker niet als de aantallen blijven groeien. Nachtvluchten zijn bewezen schadelijk en honderden vluchten per dag over je hoofd ook. Het kan zonder problemen minder als de overstapfunctie op Schiphol wordt afgebouwd. Pleidooien als die van Fruitema zijn pas verontrustend. Wouter Looman, Voorzitter Platform Vliegoverlast Amsterdam" (https://www.parool.nl/columns-opinie/opinie-minder-vluchten-op-schiphol-slecht-voor-amsterdam-vooral-voor-de-portemonnee-van-de-luchtvaartbranche~b890d080/)”. Met dank aan plaatsgenoot. Hier zo gekopieerd en geplakt dat u het hopelijk zonder doorklikken kunt lezen. 01-07-2025 11:28
01-07-25 11:12 1432 Aalsmeer Geluid De Aalsmeerbaan heeft even rust, maar de Schiphol-Oostbaan blijft doorgaan. Zogenaamd met stille toestellen... Allemaal goed voor minimaal 68dB(A). En de gemeente Aalsmeer die praat en 'slaapt' nog even verder. 0,0 actie. (https://fr24.com/3b0d64e9) 01-07-2025 11:14
01-07-25 10:45 1432 Aalsmeer Geluid Burgemeester Gido Oude Kotte (CDA?) gaat verder met het piepelen/Schiphollen van de inwoners van Aalsmeer, Oosteinde, Calslagen, Kudelstaart en Vrouwentroost. Allereerst doet hij alsof we alleen overlast ondervinden bij onderhoud van een andere baan. Ten tweede wil hij zich niet aansluiten bij de aangifte voor mishandeling van Bénédicte Ficq. Gezondheid op één? "Een strafrechtelijke procedure starten is nogal wat." Mensenrechtenschendingen en mishandeling zijn nogal wat? Hij doet alsof dat bij een nachtsluiting van Schiphol Transavia vier keer heen en weer kan vliegen in minder uren, Delta nog interesse heeft om op Schiphol te vliegen en de 'secundaire' Aalsmeerbaan nog meer vluchten kan verwerken. Belangenverstrengeling en corruptie zijn de woorden van 2025! De burgermeester is portefeuillehouder Schiphol en voorzitter van Stichting Greenport Aalsmeer en is alleen bezig met zijn volgende baan (commissaris van de Koning (CvdK)?). Prive gaat hij graag met Kerst naar ultra-korte afstand bestemming Londen (wellicht met de KLM?) en hij doet waarschijnlijk ook aan familiebezoek in Marokko (wellicht met Transavia in de nacht?). En voor zijn nevenfuncties in Kroatië en Istrië vliegt hij wellicht met Transavia en/of ziet hij misschien issues voor zijn klanten van tentenhuur. Hij is namelijk eigenaar van Via Gido BV, mede-eigenaar Reisbureau Istrië Campingvakanties BV, mede-eigenaar Easyatent DOO (Kroatië) en Mede-eigenaar Ready2Camp DOO (Kroatië). De Commissie Luchtvaartzaken van de gemeente Aalsmeer is puur opgezet voor de bühne. Het enige wat de burgemeester doet is pappen en nathouden. Als er geen harde actie wordt ondernomen tegen de nog steeds toenemende Schipholterreur voor inwoners van de Gemeente Aalsmeer dan mag het duidelijk zijn, hier speelt meer. Graag een motie van wantrouwen tegen de burgemeester en een onderzoek van NRC/FTM is op z'n plaats. Hij is een EGOÏST en WOLF IN SCHAAPSKLEREN! Van het niveau Mark Harbers. Schiphol en alles eromheen stinkt! 'Slaap' en praat lekker verder over de nachtvluchten via de Zwanenburgbaan, de mensonterende Aalsmeerbaan en Schiphol-Oostbaan. Dit zijn banen met woonkernen direct achter de baan. (https://www.aalsmeer.nl/burgemeester-gido-oude-kotte) (https://greenportaalsmeer.nl/bestuur)(https://www.aalsmeer.nl/nevenfuncties-burgemeester-en-wethouders) (https://www.nhnieuws.nl/nieuws/346889/burgemeester-aalsmeer-boos-over-besluit-schiphol-weer-gepiepeld) (https://www.nhnieuws.nl/nieuws/349010/strafrechtadvocaat-ficq-roept-aalsmeer-op-tot-aangifte-tegen-schiphol-wegens-mishandeling) (https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/minister-krimp-schiphol-is-tijdelijk-vanaf-2027-ongelimiteerd-vliegen-met-schone-vliegtuigen~b20be8f9/) 01-07-2025 10:46
01-07-25 10:42 1432 Aalsmeer Geluid ONACCEPTABEL WAT HIER GEBEURT MET DE AALSMEERBAAN! WIE DENKT DAT DIT NORMAAL GEVONDEN KAN WORDEN? Kan er a.u.b. een motie van wantrouwen worden ingediend tegen de burgemeester van de gemeente Aalsmeer? 💩HET STINKT💩 WIJ PIKKEN HET NIET MEER! DIT GAAT LINKSOM OF RECHTSOM STOPPEN! 01-07-2025 10:43
01-07-25 09:54 1432 Aalsmeer Geluid Terwijl we KAPOT worden gevlogen door de Aalsmeerbaan, deel ik de volgende ingezonden brief in Het Parool 1 juli 2025: ‘Bij dit soort mensen staan de eurotekens in de ogen’ Marnix Fruitema betoogt dat elke vlucht minder op Schiphol slecht is voor Amsterdam (https://www.parool.nl/columns-opinie/opinie-gemeenteraad-denkt-niet-aan-alle-amsterdammers-die-met-veel-plezier-gebruikmaken-van-schiphol~b1db0005/): ‘Ondoordacht en verontrustend’ (Het Parool, maandag 30 juni). Zo’n uitspraak past natuurlijk bij een belangenbehartiger voor de luchtvaartmaatschappijen. Bij dit soort mensen staan de eurotekens in de ogen, daar zijn ze voor aangenomen. Groei betekent voor een topman meer geld verdienen. Met een paar valse argumenten erbij lijkt het of hij het beste voorheeft met de stad. Er is al vaker aangetoond dat een grote luchthaven geen positief effect heeft op de werkgelegenheid. Zelfs halvering zal nauwelijks invloed hebben op het vestigingsklimaat. Zolang iedereen die hier moet zijn er kan komen en de mensen die hier wonen overal naartoe kunnen, is er geen economische schade. En dat kan dus zeker nog steeds met 400.000 vluchten. Niemand zegt dat Schiphol moet sluiten, zelfs de meest fanatieke bewonersgroepen niet. Overigens zal het bedrijfsleven blij zijn met overtollig luchtvaartpersoneel. Het is ondoordacht om geen rekening te houden met mensen. Geluidsoverlast, gezondheid, natuur, klimaat, veiligheid en mogelijkheden om te bouwen en te recreëren: iets stillere vliegtuigen helpen niet, zeker niet als de aantallen blijven groeien. Nachtvluchten zijn bewezen schadelijk en honderden vluchten per dag over je hoofd ook. Het kan zonder problemen minder als de overstapfunctie op Schiphol wordt afgebouwd. Pleidooien als die van Fruitema zijn pas verontrustend. Wouter Looman, Voorzitter Platform Vliegoverlast Amsterdam" (https://www.parool.nl/columns-opinie/opinie-minder-vluchten-op-schiphol-slecht-voor-amsterdam-vooral-voor-de-portemonnee-van-de-luchtvaartbranche~b890d080/) 01-07-2025 09:57
01-07-25 09:51 1432 Aalsmeer Geluid De burgemeester van de gemeente Aalsmeer, Gido Oude Kotte: ‘Dicht bij de mensen staan, daar ben ik voor gemaakt’. Hij is een CDA politicus en zoon van een priester. Het CDA, of Christen-Democratisch Appel, baseert zijn beleid op christendemocratische waarden en normen, die gericht zijn op een fatsoenlijke samenleving waarin gemeenschapszin, verantwoordelijkheid en respect centraal staan. Ik merk helemaal niks van die waarden en normen. In een fatsoenlijke samenleving was de Aalsmeerbaan permanent gesloten vanwege de ligging ten opzichte van de woonkernen. Inwoners van de gemeente Aalsmeer worden hier over het algemeen overdag vernietigd door de Aalsmeerbaan en Schiphol-Oostbaan. En in de nacht door (grondgeluid van) de Zwanenburgbaan/Kaagbaan. En de burgemeester doet helemaal niks om dit te stoppen. Hier speelt meer. 💩 Gido Oude Kotte 💩 het stinkt! (https://aalsmeervandaag.nl/mensen/gido-oude-kotte-dicht-bij-de-mensen-staan-daar-ben-ik-voor-gemaakt) 01-07-2025 09:52
01-07-25 09:26 1432 Aalsmeer Geluid Verwerkt de Aalsmeerbaan: 15, 30, 45, 60 of meer dan 60 vluchten in een uur? 60 of meer per uur waarbij alles 74dB(A) en hoger is. Kom het grootste leugen van Nederland beleven in Aalsmeer. Maar gelukkig heeft de gemeente Aalsmeer gezondheid op één. Voor de harde waarheid zie: 1) https://project.sensornet.nl/project/aalsmeer 2) https://aalsmeervandaag.nl/politiek/voor-advocate-en-longarts-gezondheid-op-een-burgemeester-worstelt (24/06/2025) 01-07-2025 09:26
01-07-25 09:22 1432 Aalsmeer Geluid Mega overlast Aalsmeerbaan en Schiphol-Oostbaan. MENSENRECHTEN SCHENDINGEN EN MISHANDELING IN AALSMEER NIEUW-OOSTEINDE! Elke minuut min. 74dB(A) + mega uitstoot! Is de heer Gido Oude Kotte een 'goede' baan binnen de overheid in het vooruitzicht gesteld als hij zorgt dat de gemeente Aalsmeer Schiphol niet in de weg zit? Als je niet optreedt tegen wat hier gebeurt dan is het overduidelijk. OVERDUIDELIJK! En hij had het ook zichtbaar zwaar toen Bénédicte Ficq ging spreken en zich richtte tot de decentrale overheid. Met aanvullend insprekers met emotionele berichten. Gido Oude Kotte, nog wel een zoon van een priester. Voor wat het blijkbaar waard is. Iedereen weet dat wat hier gebeurt niet door de beugel kan. Door deze Burgemeester gaat heel de gemeente Aalsmeer naar de knoppen. Grenzen zijn overschreden. Nederland is heel diep gezonken. Er moet een parlementaire enquête komen naar Schiphol. 💩 HET STINKT GIGANTISCH 💩 SHAME ON YOU! Gerechtigheid gaat er komen. Er volgen nog wat rechtszaken, veel extra werk voor de overheid (centraal en decentraal) en demonstraties. 01-07-2025 09:23
01-07-25 08:16 1432 Aalsmeer Geluid In het kader van minder hinder (lees: minder gehinderden) zie de route van KLM vanuit Milaan. Landen op de Zwanenburgbaan vanuit het noorden, maar eerst volle bak over Aalsmeer, Amstelveen en centrum Amsterdam. KLM en Schiphol zijn er niet voor de Nederlanders. Overstappers boven het eigen volk. (KL1612 from Milan to Amsterdam https://fr24.com/KLM76Q/3b0cd085) 01-07-2025 08:17
01-07-25 07:19 1432 Aalsmeer Geluid #GidoOudeKotte: mensenrechten schendingen en mishandeling in Aalsmeer Nieuw-Oosteinde. Bedankt voor de goede zorgen. Wat spookt u uit op dat gemeentehuis? Middels ons belastinggeld! 01-07-2025 07:20
01-07-25 06:55 1432 Aalsmeer Geluid Het 'leven' in Aalsmeer is van 7.40u tot 9.20u (met overlast Schiphol-Oostbaan!), 18.00u tot 20.40u (met overlast Schiphol-Oostbaan) en van 22.30u tot 7.00u. Met in de nacht overlast Zwanenburgbaan en Kaagbaan. Mensonterende situatie tijdens de dag met de Aalsmeerbaan en Schiphol-Oostbaan. Onacceptabel! De impact is zo heftig vanwege de ligging van de woonkernen ten opzichte van deze banen en de hoeveelheid vluchten. "Maximum piekwaarde. Een gevoelig advies is dat de Hoge Gezondheidsraad van België zegt dat vliegroutes voortaan zo moeten worden ingepland dat niemand meer last heeft van piekniveaus die boven de 60 dB(A) uitkomen. Extra aandacht moet daarbij uitgaan naar de ligging van scholen. Kinderen blijken namelijk extra gevoelig en lopen al gauw maanden leerachterstand op. “Dat lijkt niet zoveel, maar heeft directe invloed op het verdere verloop van hun loopbaan.” In ons land komt de piekwaarde van overvliegende toestellen vaak boven de 80 dB uit. Dat is onder meer het geval in Aalsmeer en Amstelveen. Volgens het Belgische onderzoek is dat ronduit onverantwoord." (https://schipholwatch.nl/2025/06/13/drie-deskundigen-bij-mrs-meeting-actie-in-plaats-van-meer-onderzoek/) 01-07-2025 06:55
01-07-25 06:40 1432 Aalsmeer Geluid Burgemeester Gido Oude Kotte (CDA?) gaat verder met het piepelen/Schiphollen van de inwoners van Aalsmeer, Oosteinde, Calslagen, Kudelstaart en Vrouwentroost. Allereerst doet hij alsof we alleen overlast ondervinden bij onderhoud van een andere baan. Ten tweede wil hij zich niet aansluiten bij de aangifte voor mishandeling van Bénédicte Ficq. Gezondheid op één? "Een strafrechtelijke procedure starten is nogal wat." Mensenrechtenschendingen en mishandeling zijn nogal wat? Hij doet alsof dat bij een nachtsluiting van Schiphol Transavia vier keer heen en weer kan vliegen in minder uren, Delta nog interesse heeft om op Schiphol te vliegen en de 'secundaire' Aalsmeerbaan nog meer vluchten kan verwerken. Belangenverstrengeling en corruptie zijn de woorden van 2025! De burgermeester is portefeuillehouder Schiphol en voorzitter van Stichting Greenport Aalsmeer en is alleen bezig met zijn volgende baan (commissaris van de Koning (CvdK)?). Prive gaat hij graag met Kerst naar ultra-korte afstand bestemming Londen (wellicht met de KLM?) en hij doet waarschijnlijk ook aan familiebezoek in Marokko (wellicht met Transavia in de nacht?). En voor zijn nevenfuncties in Kroatië en Istrië vliegt hij wellicht met Transavia en/of ziet hij misschien issues voor zijn klanten van tentenhuur. Hij is namelijk eigenaar van Via Gido BV, mede-eigenaar Reisbureau Istrië Campingvakanties BV, mede-eigenaar Easyatent DOO (Kroatië) en Mede-eigenaar Ready2Camp DOO (Kroatië). De Commissie Luchtvaartzaken van de gemeente Aalsmeer is puur opgezet voor de bühne. Het enige wat de burgemeester doet is pappen en nathouden. Als er geen harde actie wordt ondernomen tegen de nog steeds toenemende Schipholterreur voor inwoners van de Gemeente Aalsmeer dan mag het duidelijk zijn, hier speelt meer. Graag een motie van wantrouwen tegen de burgemeester en een onderzoek van NRC/FTM is op z'n plaats. Hij is een EGOÏST en WOLF IN SCHAAPSKLEREN! Van het niveau Mark Harbers. Schiphol en alles eromheen stinkt! 'Slaap' en praat lekker verder over de nachtvluchten via de Zwanenburgbaan, de mensonterende Aalsmeerbaan en Schiphol-Oostbaan. Dit zijn banen met woonkernen direct achter de baan. (https://www.aalsmeer.nl/burgemeester-gido-oude-kotte) (https://greenportaalsmeer.nl/bestuur)(https://www.aalsmeer.nl/nevenfuncties-burgemeester-en-wethouders) (https://www.nhnieuws.nl/nieuws/346889/burgemeester-aalsmeer-boos-over-besluit-schiphol-weer-gepiepeld) (https://www.nhnieuws.nl/nieuws/349010/strafrechtadvocaat-ficq-roept-aalsmeer-op-tot-aangifte-tegen-schiphol-wegens-mishandeling) (https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/minister-krimp-schiphol-is-tijdelijk-vanaf-2027-ongelimiteerd-vliegen-met-schone-vliegtuigen~b20be8f9/) 01-07-2025 06:40
01-07-25 06:37 1432 Aalsmeer Geluid Goedemorgen Aalsmeer, Goedemorgen Groningen, Goedemorgen Den Haag, Goedemorgen Nederland. Aalsmeerbaan overlast periodemelding 6.30u - 23.00u Permanente mensenrechten schendingen en mishandeling: dag in, dag uit, week in, week uit, jaar in, jaar uit. Kom de ware Schiphol terreur, de AALSMEERBAANTERREUR, beleven in Aalsmeer-Oost/Oranjewijk/Nieuw-Oosteinde/Stommeer. Dé Schipholbaan met de woonkernen direct achter de baan. Het is daarom ook niet verwonderlijk dat de meeste overlast van Schiphol wordt gemeld in Aalsmeer en Uithoorn. Ruim 40% van de inwoners van deze gemeenten geeft aan ernstige hinder te ervaren rondom de geluidsoverlast van Schiphol (conform GGD onderzoek uit 2020!), maar toch lijkt niemand er wat aan te doen. Het gebruik van deze baan is ethisch niet verantwoord. In een beschaafd land was deze baan serieus al 10x gesloten, maar wat doet LVNL? Deze baan overdag zelfs meer en meer non-stop primair inzetten onder het mom van leugens (BZO, marginale zichtcondities (wolkenbasis onder 2000 voet en/of zicht minder dan 5 kilometer), wind, onderhoud Kaagbaan, onderhoud afritten Kaagbaan, vegen Kaagbaan, lampen poetsen Kaagbaan, personen op de Kaagbaan gesignaleerd, brand, NAVO top Den Haag (24 en 25 juni 2025), geen reden, etc.). De secundaire Aalsmeerbaan verwerkt in de dag periode meer starts dan de primaire Kaagbaan. Sinds 2008 waait er een bijzondere wind, niet dat anno 2025 de windrichting nog enige impact heeft op vliegtuigen bij starten of landen. Dat stamt namelijk uit de tijd van de propeller vliegtuigen in de jaren '60. Het aantal starts vanaf de Aalsmeerbaan is sinds 2008 met 69 procent toegenomen naar 64.472 in 2024, terwijl het totaal aantal vliegbewegingen op Schiphol in dezelfde periode met 'slechts' 5 procent is gegroeid. Welkom in het gave Nederland. Om de minuut een toestel... Geluid en uitstoot! Voldoet geheel aan de WHO geluidsnormen voor vliegverkeer... NOT! Er worden hier WHO geluidsnormen overschreden op een manier als bij geen enkele andere Schipholbaan. Het gebruik van de Aalsmeerbaan is de HEL op aarde. Met aanvullend de kansloze niet stille, niet schone en niet zuinige privejet vluchten gerelateerd aan de Schiphol-Oostbaan (altijd open en zelfde aan- en uitvliegroute als de Aalsmeerbaan). 🛑 STOP DATA COOKING (A321 NEO KLM/Transavia: bij opstijgen Aalsmeerbaan min. 74dB en landen 81dB gemeten door Sensornet Aalsmeer! Een privejet minimaal 68dB.) 🛑 STOP HET GROOTSTE LEUGEN VAN NEDERLAND 🛑 LEEF ZORGPLICHT NA! Volg Groningen2.0 LIVE via SensorNet. Aan iedereen: schrijf de Gemeente Aalsmeer aan ([email protected]; [email protected]) en doe aangifte via Bénédicte Ficq (https://schipholwatch.nl/2024/12/09/strafrechtelijke-aangifte-tegen-directies-klm-transavia-en-schiphol/) (https://www.sensornet.nl/project/aalsmeer) (https://www.rivm.nl/sites/default/files/2020-12/WHO-richtlijnen%20voor%20geluid.pdf) 01-07-2025 06:37

Pagina's