12-04-25 | 07:22 | 1432 | Aalsmeer | Geluid | Banen worden alleen ingezet op basis van bestemmingen. Niks wind, niks zicht, niks onderhoud, niks piek, etc. Schiphol is het meest asociale bedrijf van Nederland. Maar het lost zich vanzelf op met de ondergang van KLM. En de burger heeft geen vertrouwen meer in de overheid, dus dit gaat ze tegenwerken. De Aalsmeerbaan wordt primair ingezet en de Kaagbaan draait secundair mee. | | 12-04-2025 07:25 |
12-04-25 | 07:16 | 1432 | Aalsmeer | Geluid | Aalsmeerbaan secundair? Dikke 🖕 voor Den Haag, Gemeente Aalsmeer, LVNL en iedereen die verantwoordelijk is voor deze mensonterende situatie. Wat een kløte land! | | 12-04-2025 07:17 |
12-04-25 | 07:05 | 1432 | Aalsmeer | Geluid | 12 april 2025: 7.05u Een A321 NEO van Transavia (A321-252NX) stijgt op vanaf de PRIMAIRE Aalsmeerbaan (vanaf de kop!) met als bestemming Lissabon. SensorNet Aalsmeer (UB030) meet 75dB. Elke NEO die ik heb gevolgd tikt min. 74dB bij SensorNet aan. Dit zijn dan de zogenaamde stille toestellen? Er is geen verschil met een Boeing 737 of Embraer. Hoe kan dit? Het VW dieselschandaal is 🥜🥜🥜 bij hetgeen de luchtvaart "presteert". En de media vanwege de fossiele reclames maar meepraten. Gerechtigheid gaat er komen! (HV5953 from Amsterdam to Lisbon https://fr24.com/TRA17N/39dbaf68) (https://www.sensornet.nl/project/aalsmeer) | | 12-04-2025 07:06 |
12-04-25 | 06:57 | 1432 | Aalsmeer | Geluid | 6.57u Waarom überhaupt wachten tot 7u? We starten de primaire Aalsmeerbaan dag geheel in Schiphol stijl (40% van de vluchten binnen 750km): KLM naar ultra-korte afstand bestemming Parijs met gesubsidieerde overstappers. Dit is het niveau van zorgplicht in Nederland. Wat een rijkdom. Wat zouden we toch zonder de KLM moeten doen? Fijn weekend! (KL1401 from Amsterdam to Paris https://fr24.com/KLM85B/39dbc91c) | | 12-04-2025 06:59 |
12-04-25 | 06:49 | 1432 | Aalsmeer | Geluid | Goedemorgen Aalsmeer, Goedemorgen Groningen, Goedemorgen Den Haag, Goedemorgen Nederland. Aalsmeerbaan overlast periodemelding 6.30u - 23.00u Permanente mensenrechten schendingen: dag in, dag uit, week in, week uit, jaar in, jaar uit. Kom de ware Schiphol terreur, de AALSMEERBAANTERREUR, beleven in Aalsmeer-Oost/Oranjewijk/Nieuw-Oosteinde/Stommeer. Dé Schipholbaan met de woonkernen direct achter de baan. In een niet corrupt land was deze baan serieus al 10x gesloten, maar wat doet Nederland? Deze baan zelfs non-stop overdag primair inzetten onder het mom van leugens (BZO, wind, onderhoud Kaagbaan, onderhoud afritten Kaagbaan, vegen Kaagbaan, lampen poetsen Kaagbaan, personen op de Kaagbaan gesignaleerd, brand, geen reden, etc.). De Aalsmeerbaan verwerkt in de dag periode meer vluchten dan de Kaagbaan. Welkom in het gave Nederland. Om de minuut een toestel... Geluid en uitstoot! Voldoet geheel aan de WHO geluidsnormen voor vliegverkeer... NOT! Het gebruik van de Aalsmeerbaan is de HEL op aarde. Met aanvullend de kansloze niet stille, niet schone en niet zuinige privejet vluchten gerelateerd aan de Schiphol-Oostbaan. 🛑 STOP DATA COOKING (A321 NEO KLM/Transavia: constant min. 74dB gemeten door Sensornet Aalsmeer!) 🛑 STOP HET GROOTSTE LEUGEN VAN NEDERLAND 🛑 LEEF ZORGPLICHT NA! Volg Groningen2.0 LIVE via SensorNet. Aan iedereen: doe aangifte via Bénédicte Ficq (https://schipholwatch.nl/2024/12/09/strafrechtelijke-aangifte-tegen-directies-klm-transavia-en-schiphol/) (https://www.sensornet.nl/project/aalsmeer) (https://www.rivm.nl/sites/default/files/2020-12/WHO-richtlijnen%20voor%20geluid.pdf) | | 12-04-2025 06:49 |
12-04-25 | 06:40 | 1432 | Aalsmeer | Geluid | #KLM #SCHIPHOL Gaaf landje. Russische en Amerikaanse taferelen. 12 april 2025 "Omdat klimaatactivisten er de orde en veiligheid zouden hebben verstoord, heeft Schiphol ze voor jaren aan toegangsverboden opgelegd. Een inperking van het demonstratierecht, zegt Simone Wiegman van Extinction Rebellion – en vooral een poging om tegengeluid te verstommen. Schiphol heeft onlangs 36 klimaatactivisten toegangsverboden van vijf en tien jaar opgelegd, omdat zij achter de security wilden protesteren tegen het Frequent Flyerprogramma van KLM. Extinction Rebellion (XR) noemt dit een gevaarlijke onderdrukking van het demonstratierecht en een disproportionele beperking van de bewegingsvrijheid. Schiphol heeft eerder het zicht op onze demonstraties beperkt met schermen rondom de actieplekken. Op 14 december besloot de burgemeester van Haarlemmermeer, Marianne Schuurmans, om onze openbare demonstratie slechts onder een viaduct, ver buiten Schiphol Plaza, toe te staan. Nu gaat Schiphol nog een stap verder door demonstranten jarenlang de toegang te ontzeggen. Het is tijd dat Schiphol stopt met het criminaliseren van vreedzaam protest en ook haar eigen rol in de klimaatcrisis onder ogen ziet. Het zou Schiphol sieren om de toegangsverboden in te trekken en in plaats daarvan de huurcontracten van KLM’s lounges op te zeggen." Voor het hele artikel zie: https://www.parool.nl/columns-opinie/opinie-dat-schiphol-xr-demonstranten-tien-jaar-de-toegang-ontzegt-om-protest-tegen-veelvliegen-is-een-aanval-op-het-demonstratierecht~b1e77a4f/ | | 12-04-2025 06:47 |
11-04-25 | 22:10 | 1432 | Aalsmeer | Geluid | En we sluiten de primaire Aalsmeerbaan dag af geheel in Schiphol stijl (40% van de vluchten binnen 750km): KLM naar ultra-korte afstand bestemming Brussel met max. 88 gesubsidieerde overstappers. Dit is het niveau van zorgplicht in Nederland. Wat een rijkdom. Wat zouden we toch zonder de KLM moeten doen? KL1707 from Amsterdam to Brussels https://fr24.com/KLM66B/39da9569 | | 11-04-2025 22:12 |
11-04-25 | 22:07 | 1432 | Aalsmeer | Geluid | 11 april 2025: 22.07u Een A321 NEO van KLM (A321-252NX) stijgt op vanaf de PRIMAIRE Aalsmeerbaan (vanaf de kop!) met als bestemming Lissabon. SensorNet Aalsmeer (UB030) meet 76dB. Elke NEO die ik heb gevolgd tikt min. 74dB bij SensorNet aan. Dit zijn dan de zogenaamde stille toestellen? Er is geen verschil met een Boeing 737 of Embraer. Hoe kan dit? Het VW dieselschandaal is 🥜🥜🥜 bij hetgeen de luchtvaart "presteert". En de media vanwege de fossiele reclames maar meepraten. Gerechtigheid gaat er komen! (KL1587 from Amsterdam to Lisbon https://fr24.com/KLM64J/39da8f22) (https://www.sensornet.nl/project/aalsmeer) | | 11-04-2025 22:08 |
11-04-25 | 21:39 | 1432 | Aalsmeer | Geluid | 'BBB bereid om boeren rondom natuur te verplaatsen, onduidelijk of het lukt" Wat zijn de plannen voor het verplaatsen van Schiphol? Ah die leveren totaal geen overlast in uitstoot en geluid. Schiphol bevindt zich op een dood spoor. Nederland, het land van de SCHANDALEN. (https://nos.nl/l/2563214) | | 11-04-2025 21:40 |
11-04-25 | 21:33 | 1432 | Aalsmeer | Geluid | Dikke 🖕 voor Den Haag en de Gemeente Aalsmeer! Burgemeester Gido Oude Kotte doet niks om de inwoners van Aalsmeer te beschermen. SCHIJNHEILIG LOPEN PRATEN! | | 11-04-2025 21:33 |
11-04-25 | 21:29 | 1432 | Aalsmeer | Geluid | 11 april 2025: 21.29u Een A321 NEO van KLM (A321-252NX) stijgt op vanaf de PRIMAIRE Aalsmeerbaan (vanaf de kop!) met als bestemming Rome. SensorNet Aalsmeer (UB030) meet 75dB. Elke NEO die ik heb gevolgd tikt min. 74dB bij SensorNet aan. Dit zijn dan de zogenaamde stille toestellen? Er is geen verschil met een Boeing 737 of Embraer. Hoe kan dit? Het VW dieselschandaal is 🥜🥜🥜 bij hetgeen de luchtvaart "presteert". En de media vanwege de fossiele reclames maar meepraten. Gerechtigheid gaat er komen! (KL1609 from Amsterdam to Rome https://fr24.com/KLM65X/39da6fb1) (https://www.sensornet.nl/project/aalsmeer) | | 11-04-2025 21:30 |
11-04-25 | 21:24 | 1432 | Aalsmeer | Geluid | #OnnodigeAalsmeerbaanterreur #MarjanRintel #KLM: vliegen jullie serieus met max. 88 overstappers op Turijn? Kunnen jullie niet meer overstappers rontselen? Niet best. Is dat rendabel? Of betalen wij mee als belastingbetaler en bij vertrek vanaf Schiphol? Moeten wij voor dit soort waanzin lijden? Ooit van MVO gehoord? De Embraer is verre van stil en schoon. Dit toestel veroorzaakt net zoveel geluid als een Boeing 737 en A321NEO. #KLMfailliet (KL1641 from Amsterdam to Turin https://fr24.com/KLM1641/39da6c1f) (https://www.klm.nl/information/travel-class-extra-options/aircraft-types/embraer-175) | | 11-04-2025 21:26 |
11-04-25 | 20:57 | 1432 | Aalsmeer | Geluid | Lekker gesubsidieerd overstappen in één van de dichtstbevolkte gebieden ter wereld. Welkom in 🍌🍌🍌 republiek Nederland. Vergeet niet belasting te betalen. | | 11-04-2025 20:58 |
11-04-25 | 20:45 | 1432 | Aalsmeer | Geluid | Schiphol bepaalt inderdaad je leven. 20.45u en de Aalsmeerbaan terreur avondshift begint weer. We gaan maar naar binnen. Aalsmeer Nieuw-Oosteinde is onleefbaar met dank aan DEN HAAG! Elke dag! Elke min 75 - 100db gemeten door SensorNet Aalsmeer. Gerechtigheid gaat er komen! https://www.sensornet.nl/project/aalsmeer | | 11-04-2025 20:50 |
11-04-25 | 15:11 | 1432 | Aalsmeer | Geluid | 11 april 2025: 15.12u Een A321 NEO van Transavia (A321-251NX) stijgt op vanaf de PRIMAIRE Aalsmeerbaan met als bestemming Gran Canaria. SensorNet Aalsmeer (UB030) meet 75dB. Elke NEO die ik heb gevolgd tikt min. 74dB bij SensorNet aan. Dit zijn dan de zogenaamde stille toestellen? Er is geen verschil met een Boeing 737 of Embraer. Het VW dieselschandaal is 🥜🥜🥜 bij hetgeen de luchtvaart "presteert". En de media vanwege de fossiele reclames maar meepraten. Gerechtigheid gaat er komen! (HV5661 from Amsterdam to Gran Canaria https://fr24.com/TRA16J/39d912d6) | | 11-04-2025 15:16 |
11-04-25 | 14:48 | 1432 | Aalsmeer | Geluid | Aan welke geluidsnormen voldoet het gebruik van dé Schipholbaan met de woonkernen direct achter de baan? Gaaf landje, primair inzetten van de Aalsmeerbaan. En nee dit is niet alleen bij onderhoud van de Kaagbaan. Dit land gaat over lijken en is corrupt tot op het bot. (https://www.sensornet.nl/project/aalsmeer/) | | 11-04-2025 14:48 |
11-04-25 | 12:49 | 1432 | Aalsmeer | Geluid | Mensenrechten schendingen? Waar? In Kenia? Kom naar Aalsmeer Nieuw-Oosteinde voor de gitzwarte kant van het grootste leugen van Nederland. Wanneer worden wij beschermd tegen de Aalsmeerbaanterreur? Moeten we gaan stoppen met belasting betalen? | | 11-04-2025 12:51 |
11-04-25 | 12:28 | 1432 | Aalsmeer | Geluid | Wanneer wordt er een aanvullende rechtszaak gestart met betrekking tot het bestaan/primair gebruik van de Aalsmeerbaan? #BénédicteFicq #MirellaVisser #PUSH | | 11-04-2025 12:29 |
11-04-25 | 09:58 | 1432 | Aalsmeer | Geluid | Er zijn primaire banen voor de nacht en dag... De Aalsmeerbaan, een secundaire baan, verwerkt in de dag periode meer starts dan een primaire baan. Bijzonder. En ondertussen zie je de zogenaamde sluierbewolking/deken van vergif rondom Schiphol weer toenemen. Gaaf landje! Nederland 🍌🍌🍌 republiek! Mocht je ooit nog vanaf Schiphol willen vliegen: neem een enkeltje ver weg van dit land vandaan. | | 11-04-2025 09:59 |
11-04-25 | 08:47 | 1432 | Aalsmeer | Geluid | Betaal ik voor dit leven belasting? Den Haag: SHAME ON YOU!!! NEDERLAND, DE TWEEDE VS! ARMOEDE! | | 11-04-2025 08:48 |