Datum en tijdstip start overlast
vrijdag 8 maart 2024 - 08:02
Oorzaak
Anders
Postcode
1561
Woonplaats
Krommenie
Omschrijving melding
Ja beste Omwonenden, BAS vond het weer eens tijd voor het publiceren van enige ‘Behaalde Resultaten’ Dit keer gerelateerd aan een gehouden tevredenheidsonderzoek in 2023. En zoals wij van de Zware Luchtvaartindustrie & co inmiddels wel gewend zijn, was de uitkomst alleen maar positief. Wellicht is het u ontgaan, maar, maar de dienstverlening en communicatiemiddelen van het Schiphol Klachtenloket werden verder ge-optimaliseerd. Zo’n 1,5 miljoen mensen zitten en leven in de herrie maar liefst een 400 (lees: verse, waarschijnlijk nog niet zwaar gedesillusioneerde) omwonenden hebben de enquête ingevuld. BAS is nu van mening dat dit een duidelijke toename is ten opzichte van vorig jaar. En maakt BAS blij, aldus de website. Uit de resultaten van vorig jaar kwam als verbeterpunt naar voren de informatie in e-mails te verduidelijken. BAS is hiermee aan de slag gegaan door in samenwerking met een copywriter de inhoud van (automatisch opgestelde) e-mails te verbeteren ..
Mocht u bovenstaande niet goed begrepen hebben, de geautomatiseerde e-mail na indienen vliegoverlast klacht zal gelikter lezen dan voorheen, geen AI, niks Chatbot, of de printer uitgespuugde of copy/paste e-mail of feedback meer. Dit geheel zal nl door een copywriter onder handen worden genomen zodat de feedback dus ietwat gelikter leest zeg maar, het lijkt alsof het door een mens van vlees en bloed is opgeteld, geschreven, en wordt verzonden, zodat u naar alle tevredenheid afdoende antwoord heeft gekregen. Verder in de BAS behaalde resultaten, door wie of wat blijft vooralsnog in onduidelijke vliegtuiguitstoot nevelen gehuld.. máár BAS is vanwege bovengenoemde in 2023 gewaardeerd met de ‘’Gouden Oor’’ certificering. Deze erkenning wordt gegeven aan organisaties die een aantoonbaar actieve, open houding hebben ten aanzien van de stem van hun klanten ..
Nothing personal, maar als ‘Klant’ (?..) na ettelijke decennia geautomatiseerd het bulderbos ingedirigeerd te zijn geworden door dit verlengstukachtige klachtenloket van de zware vliegindustrie, en het aantal vliegtuigen in aantallen en overlast in kwadraat alleen maar vermeerderden. Nee dan is m.i. een Gouden Oor niet echt op zijn plaats of terecht, tenzij dit, evenals de ingediende klachten mbt vliegoverlast en ellende van dien, echter nog steeds niet helemaal goed begrepen werd of wellicht daarmee verward is, en het geen Gouden maar Aangenaaid Oor 👂 🪡 betreft.