Datum en tijdstip start overlast
donderdag 26 augustus 2021 - 14:44
Oorzaak
Anders
Postcode
1083
Woonplaats
Amsterdam
Omschrijving melding
Hierbij wil ik een melding maken m.b.t. B.A.S. Het enige officiele " zgn." "Aanspreekpunt" Schiphol. Waar je geacht wordt naar toe te kunnen voor vragen en of hinder meldingen. Echter in tegenspraak tot hun statement op hun site waarbij ze stellen slecht bereikbaar te zijn ivm de zomervakantie periode.
B.A.S. is altijd zo goed als onbereikbaar. Vanaf februari '21 heb ik vaak geprobeerd ze telefonisch TELEFONISCH (!) te bereiken vanwege het maandenlange zo goed als elke dag van sochtends tot savonds inzetten en hinder van de Buitenveldertbaan. In een periode van meerdere maanden heb ik NOOIT ook maar een medewerker van BAS ofwel het DAS Digitale Afpoeier Punt Schiphol aan de lijn gekregen. Inloggen in hun systeem lukt niet want mijn I pad " pakt hun systeem niet. De manier waarop zij geheel willekeurig mensen maar buitenspel zetten vind ik wel schandalig. Ook zou er minimaal een of meerdere medewerkers moeten zijn die mensen die hinder ervaren persoonlijk telefonisch te woord kunnen staan.
Het ALLEEN maar digitaal bereikbaar zijn vind ik een slechte en vreemde zaak. In feite zou ik nu mensen op de site " vliegherrie.nl" moeten vragen of zij voor mij willen inloggen bij B.A.S. om hinder te melden als ik die ervaar. Een nog vreemdere zaak. Voor de goede orde ik ben helemaal niet tegen Schiphol ook niet tegen de KLM. Maar wel tegen overlast.